Volgende week, van 7 tot en met 15 oktober, is het de week van de scheidsrechter.
Gedurende 2 weekenden staan de KNVB en RKVV Wilhelmina extra stil bij het werk dat de scheidsrechters verzetten. Zij zorgen er voor dat de wedstrijden überhaupt kunnen worden gespeeld en doen bij elke wedstrijd hun uiterste best om deze in goede banen te leiden. Daarom is het fijn als er vanuit de vereniging hier extra waardering voor wordt getoond.
Op zaterdag 14 oktober zullen de scheidsrechters in het zonnetje worden gezet. Tussen 11:00 en 12:00 uur worden zij uitgenodigd om samen te komen in de kantine. Wij zouden het op prijs stellen als jullie de waardering voor onze scheidsrechters willen laten zien door hierbij aanwezig te zijn.

Graag tot ziens op zaterdag 14 oktober.

Met vriendelijke groet,

De scheidsrechterscommissie