Project Description

Op deze pagina vind je alle vrijwilligerstaken met betrekking tot horeca. Staat er een taak voor jou tussen of heb je een vraag? Stuur dan een mail naar horeca@rkvvwilhelmina.nl.

Stuur een mail

Bardienst

Kom helpen aan de andere kant van de bar! Met deze taak verdien je 3 punten per keer. We zoeken hulp voor de volgende momenten:

• Zaterdagochtend/ zaterdagmiddag
  • Zondagochtend/ zondagmiddag

Begeleiding ‘Op de friet’

Elke zaterdag mag er een ander jeugdteam ‘op de friet’ komen. In deze taak ga je de briefjes uitdelen aan de teams, de bestellingen regelen met de keuken,  de frietjes uitleveren en vervolgens zorgen dat alles weer keurig netjes achtergelaten wordt. Lijkt het jou leuk om dit één of meerdere zaterdagen te doen? Laat het ons weten!

Glazenophalen VAT

Wil je onderdeel zijn van een van de leukste evenementen bij Wilhelmina? We zoeken voor elke vrijdag tijdens het vrijdagavondtoernooi glazenophalers!

Huis-DJ

We zouden het leuk vinden om een eigen huis-DJ op oproepbasis te laten draaien in de kantine. Eigen apparatuur meenemen!

Kantinehulp tijdens toernooien

We zoeken personen die ons graag willen helpen tijdens de voetbaltoernooien georganiseerd door onze club. Je kunt hierbij denken aan werkzaamheden in de koffiecorner, broodjes/tostihoek, bezetting van de snoepcorner en eventueel hand- en span diensten rondom de bar (aanvullen drinken etc.)

Keukenhulp schoonmaak

Gezocht: iemand die op maandagochtend de keuken en kantine wil schoonmaken.