BERICHT VAN DE ORGANISATIE

Prestatieteams in recreatieve poules
Dit seizoen hebben meer teams dan gebruikelijk te maken met nacompetitieverplichtingen. Omdat lagere teams zelden nacompetitieverplichtingen hebben moeten we die teams zoeken bij de prestatieteams. Die poule was dit jaar al dun gezaaid en er haakten nog teams af, dus hebben we besloten om de overgebleven prestatieteams in te delen bij de recreatieve teams.

Kijk daar de prestatieteams niet op aan, want het was het idee van ons als organisatie. Daardoor is de poule-indeling gewijzigd. Er zijn nu twee mannenpoules van zeven teams en een van acht. De vrouwenpoule bestaat uit zeven teams.

Toernooiregels en speelschema’s
Onderaan deze pagina vind je de toernooiregels en het wedstrijdschema tot en met 14 juni. Gemiddeld speelt ieder team ongeveer twee wedstrijden per avond, maar het kan door omstandigheden ook afwijken.

De laatste vrijdag (21 juni) zijn de grasvelden niet meer beschikbaar en moeten we het dus doen met twee kunstgrasvelden. Daarom spelen de hoger geklasseerde teams (die bovenin de poules eindigen na drie weken) nog wedstrijden op 21 juni. De laag geklasseerde teams gaan penalty’s nemen op die laatste vrijdag. Hoe dat allemaal gaat en om welke teams het gaat hoor je tijdig voor 21 juni.

Zorg dat je a.s. vrijdag op tijd aanwezig bent en houd het sportief. Dat zijn we van jullie gewend en dat is ook het leukste voor iedereen. We rekenen op jullie medewerking.

Met vriendelijke groet,

De VAT-crew

Pouleindeling 2019

Toernooiregels vrijdagavondtoernooi 2019

wedstrijdschema recreatief poule 1

wedstrijdschema recreatief poule 2  (geüpdatet!)

wedstrijdschema recreatief poule 3

wedstrijdschema vrouwen