Nieuw bij RKVV Wilhelmina: SponsorKliks. Gratis onze mooie club sponsoren! Hoe werkt het: koop je wel eens bij webwinkels als bol.com, BALR, Wehkamp, Coolblue en Mediamarkt? Of bestel je weleens een pizza of reserveer je een restaurant online? Ga dan voortaan eerst naar de site van RKVV Wilhelmina en klik op het SponsorKliks logo. Van elke aankoop bij één van de aangesloten winkels gaat een percentage naar RKVV Wilhelmina. Een kleine moeite toch? En RKVV Wilhelmina koopt daarmee weer nieuwe goals, hesjes, pionnen of organiseert daarmee leuke evenementen. Doe jij ook mee?

Op de website staat het logo van SponsorKliks. Door op dit logo te klikken verschijnt een overzicht van tientallen webwinkels. Elke aankoop bij een van deze bedrijven levert Wilhelmina een commissie op terwijl jij zelf de gewone prijs betaalt, het kost je dus niets extra.

Doe hetzelfde als je uit eten gaat of een pizza wilt laten bezorgen. Via het SponsorKliks logo kun je terecht bij 4.500 restaurants waarbij elke bestelling of reservering geld oplevert voor jouw vereniging. Zo is sponsoren niet alleen heel gemakkelijk maar nog lekker ook!

Makkelijke app

SponsorKliks heeft ook een makkelijke app voor Android en iOS. Download de app en je bent altijd op de hoogte van de inkomsten van RKVV Wilhelmina en shop direct via de app om onze club gratis te sponsoren.

Vraag alle fans die bij de wedstrijden komen kijken om ook mee te doen! Opa’s en oma’s, papa’s en mama’s, ooms en tantes, vrienden en vriendinnen, met zijn allen kunnen we voor Wilhelmina een mooi bedrag bij elkaar sparen dat weer teruggegeven wordt aan de leden: in materialen, in evenementen, in het opknappen van het clubhuis.

Snel de aanbiedingen zien?

Aanbiedingen van SponsorKliks snel zien? Volg: https://www.facebook.com/Sponsorkliks

Hartelijk dank alvast!!