De Plus supermarkt op de Maaspoort heeft een mooie actie: tussen 14 juni en 5 september krijgt iedere klant bij elke €10 aan boodschappen een sponsormunt. Die kun je schenken aan verschillende verenigingen, waaronder RKVV Wilhelmina.

Aan het eind van de sponsoractie wordt op basis van de verdeling van de sponsormunten €5000 verdeeld onder de deelnemende verenigingen. Hoe meer sponsormunten er in de box van Wilhelmina zitten, hoe groter het bedrag wat de club krijgt.

Hoe werkt het?

In de supermarkt staan spaarkokers waar iedere klant zijn munten in kan gooien. Zoals je ziet op deze foto waren er op dat moment al veel mensen die onze club (de tweede buis) steunden. Doe jij ook mee? Je vindt de Plus aan het Goulmy en Baarplein 74.

Sponsoractie Plus Maaspoort

Sponsoractie Plus Maaspoort (foto: Facebook Plus Maaspoort)