In verband met corona heeft RKVV Wilhelmina het beleid rondom de vrijwilligerspunten aangepast voor seizoen 2019/2020 en 2020/2021.

Doordat het complex een aantal maanden gesloten is geweest, heeft niet iedereen 5 vrijwilligerspunten kunnen behalen. Om de vele enthousiaste vrijwilligers die afgelopen jaar aan de slag zijn gegaan tegemoet te komen en iedereen die zijn/haar punten nog niet behaald had de kans te geven dit alsnog te doen zijn afgelopen en komend seizoen samengevoegd.

Over de seizoenen 2019/2020 én 2020/2021 moet elk lid van 16 jaar of ouder nu 8 punten halen, in plaats van 5 punten per seizoen.

In de eerste competitieweek krijgen alle trainers via de mail een overzicht van de huidige puntenaantallen van hun teamleden.