Alle wedstrijden van Brabantse amateurvoetbalverenigingen, die voor deze week op het programma staan, worden uitgesteld. Hiermee volgt de KNVB het advies van NOC*NSF op om gehoor te geven aan de oproep van de Brabantse veiligheidsregio’s om alle evenementen in Brabant tot en met maandag 16 maart af te gelasten en zeer terughoudend te zijn met sociale contacten.

Ook Wilhelmina geeft gehoor aan het verzoek sociale contacten in te perken en sluit het complex tot en met maandag 16 maart om de verspreiding van het coronavirus zo veel als mogelijk tegen te gaan. Maandag wordt bekeken of het complex dinsdag weer open kan gaan en er weer getraind kan worden.

Zowel alle thuis- als uitwedstrijden van Wilhelmina zijn afgelast. De afgelaste wedstrijden worden op een nader te bepalen datum ingehaald. De wedstrijden in de rest van Nederland gaan wel gewoon door.