Het bestuur van Wilhelmina is uitgebreid met een nieuwe penningmeester. Martijn de Bakker neemt deze rol op zich. Ook Martijn is geen onbekende bij Wilhelmina.

Martijn de Bakker is 44 jaar en woont samen met zijn kinderen Eva en Stijn (JO12-2) in Empel. Hij is actief als Product Owner voor Drive Consulting in Rotterdam. Daarnaast heeft hij al verschillende keren de rol van penningmeester vervult.

In zijn jeugd heeft Martijn in verschillende teams bij Wilhelmina gespeeld, nadat zijn zoon Stijn ging voetballen, is Martijn betrokken geraakt bij de begeleiding van de teams van Stijn. Op dit moment is Martijn ook trainer van JO12-2. Ook voetbalt hij op de vrijdagavond mee met de heren van 35+ 1.

Jorg de Bakker heeft Martijn al vaker gepolst voor een functie in het bestuur en na de laatste “normale” ALV hebben er ook gesprekken plaatsgevonden met het bestuur. De uitdaging die er ligt om de club gezamenlijk met de andere bestuursleden naar een volgende fase te brengen spreekt Martijn erg aan.

“In eerste instantie ligt mijn focus op de samenwerking met kantinebeheer, het vrijwilligersbeleid en het verder uitvoering geven aan de plannen op het gebied van verduurzaming. Met een volledig bestuur zijn we nu in ieder geval in staat om sterk beleid te maken om van deze mooie club een plek te maken waar iedereen met plezier kan voetballen en waar ruimte is voor groei. Zowel op sportief vlak als op het vlak van plezier naast het veld.”

Mocht je kennis willen maken of vragen of suggesties hebben dan is Martijn te bereiken via penningmeester@rkvvwilhemina.nl