Het bestuur van Wilhelmina is uitgebreid met een nieuw bestuurslid Commercie. Stefan van Delft gaat deze taak op zich nemen. Stefan is geen onbekende bij Wilhelmina.

Stefan van Delft is 40 jaar en woont samen met zijn vrouw Inge en twee kinderen (Sem JO9-1 en Dex JO7-1) op de Maaspoort. In het dagelijks leven is hij werkzaam bij de provincie Noord-Brabant in de rol van teamleider. Daarnaast is hij al vele jaren actief in het vrijwilligersleven.

Nadat zijn oudste zoon lid werd van RKVV Wilhelmina is Stefan aan de slag gegaan als vrijwilliger bij de club in de rol als trainer bij de J(M)O7. Op dat moment waren er geen trainers en samen met Maikel is hij in dat gat gesprongen. “Dat doe ik inmiddels al een paar jaar met veel plezier, op dit moment bij de JO9-1. Daarnaast heb ik samen met Martijn de penaltybokaal opgezet voor de (jongere) jeugd. Vorig jaar november is daar de rol jeugdcoördinator bijgekomen voor de categorieën Wilhelmini’s en J(M)O7.”

Na de ALV heeft Stefan een aantal goede gesprekken gevoerd met het bestuur, waarna hij nu de rol van bestuurslid Commercie op zich gaat nemen.  “In mijn relatief korte tijd bij Wilhelmina is het mij opgevallen dat er enthousiaste vrijwilligers rondlopen die proberen het voor iedereen zo goed mogelijk te organiseren. Uit eigen ervaring weet ik ook dat het nog steeds helaas te weinig vrijwilligers zijn. Een mooie club als Wilhelmina kan niet zonder vrijwilligers. Alleen samen kunnen we onze club vooruit helpen. Ik zeg bewust samen, want we kunnen iedereen van goede wil en met de juiste energie en instelling om samen te werken goed gebruiken. Wanneer we elkaar helpen kost het een ieder ook niet veel aan (vrije) tijd terwijl je direct bijdraagt aan de toekomst van Wilhelmina. Hopelijk volgen meer leden of ouders van jeugdige leden het voorbeeld om er samen het beste van te maken.”

Stefan wil de club financieel een stap verder helpen, zodat er nog meer leuke evenementen voor alle leden kunnen worden georganiseerd. Heb je ideeën hoe we de commercie verder op kunnen zetten of wil je ook wat doen voor de club in welke rol dan ook? Aarzel dan niet om Stefan aan te spreken of te mailen via commercie@rkvvwilhelmina.nl

Nieuwe coördinator gezocht
Doordat Stefan de stap maakt naar het bestuur, komt de rol van coördinator Wilhelmini’s en J(M)O7 weer beschikbaar. Iets voor jou?